wtorek, 16 września 2014

13. Jesteśmy. Żyjemy.

W życiu nie zawsze bywa łatwo, lecz mimo upadków i porażek nie możemy się poddać, trzeba próbować osiągnąć cel, który sobie wyznaczyliśmy, bywają smutki, rozczarowania, chwile zwątpienia, lecz nawet najmniejsze czyny i rzeczy potrafią człowieka uszczęśliwić, trzeba brać od życia, co najlepsze nie myśleć o przeszłości nie martwić się o przyszłość tylko trzeba żyć teraźniejszością nie możemy w pewnym momencie się poddać, trzeba walczyć o swoje marzenia i pragnienia.

7 września 2014 r. Chrzciny Cytrynki.



Przepraszam za bardzo długą nieobecność. Jesteśmy. Żyjemy. Pomału się nam wszystko układa. Moja nieobecność była spowodowana wieloma rzeczami. Wszystko zostanie opisane w następnym poście, który pojawi się na dniach. 

Od razu wam mówię: dziś nie ma jakiegoś konkretnego postu, jest on tylko i wyłącznie postem informacyjnym byście wiedzieli, że nie porzuciłam bloga i zamierzam dalej opisywać wam nasz Cytrynkowy Świat.

Czwarta nad ranem to nie jest dobra godzina na pisanie długich postów, dlatego was przepraszam, ale kończę. Chciałam tylko dać znak życia. Na dniach obiecuję, że napiszę wam, co działo się przez te parę miesięcy w Cytrynkowym Świecie no i opiszę wam – dawno obiecaną – historię mojego porodu i inne (myślę, że ciekawe) posty.

Nic zbyt sensownego nie napisałam dziś, ale czułam potrzebę napisania byście nie sądzili, że porzuciłam bloga. Co to, to nie. Moje pytanie do was, co chcecie widzieć na blogu? Jakie posty? Bo mam parę pomysłów na etykietki (serie postów), ale nie jestem do końca pewna czy to wypali, więc zanim to wprowadzę i opiszę chcę poznać najpierw wasze zdanie.

Konkurs na razie został wstrzymany do odwołania. 

Pozdrawiam was serdecznie,
Pełna nadziei – Paula.

A teraz lecę nadrabiać zaległości na waszych blogach, bo nazbierało się tego tyle, że trochę mi to zejdzie.

2 komentarze:

Wraz z Cytrynką bardzo dziękujemy za odwiedzenie naszego bloga. Jeżeli pozostawisz po sobie ślad, chętnie Cię odwiedzimy i zostaniemy z Tobą na dłużej – tak jak ty zostałeś z nami.

Również chcemy Cię poinformować, że komentarze, które będą zawierać wulgaryzmy albo będą obrażały mnie lub bliskie mi osoby nawet nie będą publikowane na blogu. Krytykę przyjmujemy tylko i wyłącznie, jeśli jest napisana w kulturalny sposób.

Pozdrawiamy i życzymy Ci mile spędzonego czasu na łamach naszego bloga.

To najchętniej czytacie