poniedziałek, 12 maja 2014

1. Cytrynkowy świat. Kilka słów wstępu.

Może tak na początek parę słów? Większość z wam pewnie z na mnie z mojego pierwszego bloga o moim życiu (by-paulaa). Dlaczego go zmieniłam? Ponieważ rozpoczynam nowy etap w swoim życiu i wszystko zmieniam. Zaczynamy z córeczką samotne życie, bez jej tatusia. Postanowiłam się rozwieźć, mimo, że córeczka ma półtora miesiąca.

A Ci którzy mnie nie znają jeszcze: poznajcie. Na imię mam Paulina, mam 21 lat i w marcu 25 przyszła na świat przez Cesarskie cięcie moja kochana córeczka – Julia. Obecnie jestem w trakcie rozwodu z moim obecnym mężem i ojcem Julii.

Mam nadzieję, że będziecie nam towarzyszyć w walce o nowe, lepsze i wprawdzie samotne lecz ciągle szczęśliwe życie.


Pozdrawiam was serdecznie. Na dniach nowy post. 

7 komentarzy:

  1. musisz być bardzo dzielną kobietą mimo młodego wieku :) trzymam za Was kciukasy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo. Staram się dla Cytrynki. Gdyby nie rodzice i znajomi nie dała bym rady.

      Usuń
    2. dała byś radę - dla Cytrynki ;) bo teraz ona jest naj :)

      Usuń
  2. Kochana tak mi przykro :( Mam nadzieję że ułożysz sobie życie z nowym partnerem. Swoją drogą ten koleś od początku mi się nie podobał. Widocznie nie zasługiwał na taką świetną kobietę! Pozdrawiam! XOXO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. VeVo, ale trzeba mieć nowego partnera ;), a ja nie zamierzam na razie mieszać się w jakiekolwiek związki i inne pierdoły. Teraz najważniejsza jest Cytrynka.

      Usuń
  3. Bądź silna. Pokaż temu Panu, że bez niego sobie dobrze radzisz ! :)
    Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohh kochana... Czasem dobrze jest zaczynać zupełnie od nowa. Cieszę się że masz wsparcie w rodzicach i znajomych! Teraz Tobie i Julci będzie dużo lepiej :) tak czuję, a zapewne wiesz że moje przeczucia zawsze się sprawdzają. A na nowego faceta nie czekaj jak na księcia na białym koniu. Pojawi się, to pewne, a później samo się wszystko potoczy :)

    OdpowiedzUsuń

Wraz z Cytrynką bardzo dziękujemy za odwiedzenie naszego bloga. Jeżeli pozostawisz po sobie ślad, chętnie Cię odwiedzimy i zostaniemy z Tobą na dłużej – tak jak ty zostałeś z nami.

Również chcemy Cię poinformować, że komentarze, które będą zawierać wulgaryzmy albo będą obrażały mnie lub bliskie mi osoby nawet nie będą publikowane na blogu. Krytykę przyjmujemy tylko i wyłącznie, jeśli jest napisana w kulturalny sposób.

Pozdrawiamy i życzymy Ci mile spędzonego czasu na łamach naszego bloga.

To najchętniej czytacie