piątek, 16 maja 2014

3. RECENZJA - AVENT, Butelka Naural 125 ml.



Dziś chcę was zaprosić do czytania recenzji butelki dla niemowląt firmy AVENT. Butelki nie kupiłam, a dostałam: jedną od szwagierki, a drugą w szkole rodzenia także jestem bardzo zadowolona. Trzecią, (ale już z innej serii, którą opiszę innym razem) dostałam od swojej cioci w zestawie razem z dwoma smoczkami.

Co o butelce Natural 125 ml pisze producent?
 Butelka
Pojemność: 125 ml
Materiał: Nie zawiera bisfenolu A*
Kraj pochodzenia
Anglia: TAK
Wzornictwo
Projekt butelki: Ergonomiczny kształt, Szeroka szyjka
Etapy rozwoju
Etapy: 0–12 miesięcy
Łatwa obsługa
Łatwa obsługa: Łatwe składanie, Łatwe czyszczenie, Wygodne trzymanie, Można myć w zmywarce i podgrzewać w mikrofalówce
Funkcje
Smoczek: Zaawansowany system zapobiegania kolkom, Naturalne przysysanie, Bardzo miękki i elastyczny smoczek, Wyjątkowe płatki zapewniające wygodę
Przysysanie: Łatwe łączenie karmienia piersią i butelką
Materiał
Butelka: Nie zawiera bisfenolu A*, Polipropylen
Smoczek: Nie zawiera bisfenolu A*, Silikon

 Moje wrażenia:
Gdy zobaczyłam tą butelkę pierwszy raz byłam zadowolona. Żadnych udziwnień w postaci jakichś rysunków czy „maziajek” na butelce nie ma i miarka jest bardzo widoczna. Przezroczysta, lekko wyprofilowana – idealnie dopasowała mi się do ręki, przez co karmienie Cytrynki było jeszcze wygodniejsze.


Smoczek urzekł moje serce. Miękki, idealnie dopasował się do małej buźki Julci i nie miała żadnych problemów z nagłym przestawieniem się (wcześniej przez 1,5 tyg. była karmiona piersią). Co mnie bardzo ucieszyło, że tylko sama butelka rośnie z dzieckiem, a smoczek z jedną dziurką można potem zmienić na taki z dwiema dziurkami, trzema dziurkami etc., więc jeśli nasz szkrab wyrośnie z tej buteleczki z jedną dziurką nie wyrzucamy całej butelki, tylko zmieniamy smoczek na większy.

Czy sięgniemy po nią w późniejszym czasie/przy drugim dziecku?
Oczywiście, że tak. Nie wyobrażam sobie by moja Julia jadła już z innych butelek niż te z Avent z linii Natural. Oprócz małych butelek 125 ml dostępne są również 260 ml oraz 330 ml. Wymienny smoczek pozwala nam na to by dziecko było karmione nawet, gdy skończy 6, a nawet 7 miesięcy. Jestem bardzo zadowolona z tej butelki i każdemu będę ją polecać.

Cena:
W oficjalnym sklepie Philips AVENT na allegro butelka z serii Natural 125 ml kosztuje 23 zł. Ale w tej samej cenie (23 zł) w promocji jest butelka o pojemności 260 ml. Jeśli chcemy na allegro również ich sklepu zamówić tylko smoczek, to zapłacimy 18 zł (w zestawie dwie sztuki).

Bardzo mi się podoba również cena za zestaw startowy ( 2 butelki 125 ml, 2 butelki 260 ml, smoczek dla najmłodszych 0-6 m, szczotka do butelek i smoczków) również z serii Natural. Koszt tego zestawu to 96 zł.

Butelki i inne akcesoria firmy AVENT są również dostępne w różnych sklepach z artykułami dla dzieci np. Smyk.


16 komentarzy:

  1. Hej, to moja ulubiona butelka. synu używa i jak do tej pory - zadowolony: )pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te z aventu, my mieliśmy z tommee tippe bo miał najmniejszy smoczek potem z łatwością przeszliśmy na avent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tommee tippe? Nigdy nie słyszałam o tej firmie. :)

      Usuń
  3. my ją tez dostaliśmy w szkole rodzenia i obecnie pijemy w niej tylko herbatkę :) znaczy Dońko pije ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My pijemy i hebatkę/wodę i mleczko. Jakoś nie wyobrażam sobie teraz mieć butelkę z innej firmy niż AVENT. Jestem z nich bardzo zadowolona.

      Usuń
    2. my mamy 6 butelek TT i jesteśmy z nich bardzo zadowoleni :) Donek je uwielbia nawet sam już sobie trzyma co prawda zazwyczaj na czole albo w nosie ale daje rade ;)

      Usuń
    3. Butelka TT? To jest Tommee tippe?

      Usuń
    4. Nie słyszałam o tej firmie. Będę musiała ją zobaczyć.

      Usuń
  4. My od początku mieliśmy właśnie tę butle i byłam z niej bardzo zadowolona:) Moi chłopcy chyba też bo długo nie chcieli jej odstawić:P :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Julka jeszcze zbyt mała by odstawiać od butli xD Ale i tak już jestem ciekawa jak nam to będzie szło.

      Usuń
  5. też mamy butelkę avent, i mnie też urzekł ten smoczek, tak fajnie dopasowany do buziaczka małego dziecka, prawie jak mamina pierś :) i pewnie posłuży nam jeszcze długo, jak nie do mleczka, to do podawania wody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My posiadamy kochana dwie po 125. Jedna do mleczka, a druga do wody/herbatki.

      Usuń
  6. Ja właśnie dostałam od mamy taką buteleczkę ze smoczkiem na 3 i 6 miesięcy.Zastanawiam się czy dokupić mniejszy smoczek czy w ogóle mi się przyda bo jestem świeżakiem w tym temacie :P Maleństwo przyjdzie na świat dopiero w sierpniu ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MI się butelka sprawdziła i przy moim mleko i potem przy mm. Buteleczka powinna mieć już smoczek z jedną dziurką. Moja Julka ma ju dwa miesiące i kupiłam już jej większą butelkę z dwoma dziurkami w smoczku :)

      Usuń

Wraz z Cytrynką bardzo dziękujemy za odwiedzenie naszego bloga. Jeżeli pozostawisz po sobie ślad, chętnie Cię odwiedzimy i zostaniemy z Tobą na dłużej – tak jak ty zostałeś z nami.

Również chcemy Cię poinformować, że komentarze, które będą zawierać wulgaryzmy albo będą obrażały mnie lub bliskie mi osoby nawet nie będą publikowane na blogu. Krytykę przyjmujemy tylko i wyłącznie, jeśli jest napisana w kulturalny sposób.

Pozdrawiamy i życzymy Ci mile spędzonego czasu na łamach naszego bloga.

To najchętniej czytacie