wtorek, 13 maja 2014

2. Dla tej kruszynki.

Dla tej kruszynki to ja mogłabym góry przenosić. Mogłabym rąbek nieba uchylić oraz gwiazdkę z nieba przynieść. Będzie chciała mieć Słonia na łańcuchu to i takiego dostanie. Jest dla mnie wszystkim: moją miłością, moim światłem, moją nadzieją... Dla niej staram się walczyć o każdy uśmiech. To dla niej walczę z chorobą, jaką jest depresja. To dla niej chcę być silna i dzielna. 

Nie wiem, co by to było gdyby nie budził mnie codziennie jej przepiękny płacz i uśmiech, gdy zobaczy, że już otworzyłam swoje oczy, które patrzą wprost na nią.  Nie wiem jak dałabym sobie radę gdyby nie rodzice i znajomi, którzy byli ze mną w tych najtrudniejszych chwilach gdzie chciałam się poddać, a chciałam… I pewnie nie raz jeszcze najdzie mnie na to ochota – wyjść i nie wrócić. Ale wiem, że nie mogę, że ten mały cukiereczek będzie tęskniła za opowieściami przed snem mamy – nawet, jeśli jeszcze nic nie rozumie, że będzie tęskniła za moimi ramionami, które zawsze otulają ją, gdy śpi.

Kocham Cię Cytrynko. 
To dla Ciebie walczę, by później żyło nam się lepiej. 
Obiecuje, że się nie poddam.

10 komentarzy:

  1. nie poddawaj się ! bądź silna i się nie dawaj !
    ja walczę z mają chorobą dzięki Donkowi i mimo że jest mi cholernie ciężko nieraz to wiem że muszę dla niego !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. :) Trzymamy za was z Cytrynką kciuki. Oby nam się udało :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Mam nadzieję, że dam radę do końca :)

      Usuń
  3. Nigdy się nie poddawaj. NIGDY! ;* Masz przy sobie ludzi, którzy nie pozwolą Ci upaść, a jeśli już do tego dojdzie, od razu podadzą Ci pomocną dłoń, wyciągną Cię z tego. Trzymaj się, dla samej siebie i dla Kulci. Głowa w górę i nigdy się nie poddawaj. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Miło widzieć kogoś znajomego :)

      Usuń
  5. To wzruszające. Bardzo. Nie czytałam tego pierwszego bloga, bo i jestem tu przypadkiem. Ale bije z tego posta jakaś prawda....piękna prawda.

    OdpowiedzUsuń

Wraz z Cytrynką bardzo dziękujemy za odwiedzenie naszego bloga. Jeżeli pozostawisz po sobie ślad, chętnie Cię odwiedzimy i zostaniemy z Tobą na dłużej – tak jak ty zostałeś z nami.

Również chcemy Cię poinformować, że komentarze, które będą zawierać wulgaryzmy albo będą obrażały mnie lub bliskie mi osoby nawet nie będą publikowane na blogu. Krytykę przyjmujemy tylko i wyłącznie, jeśli jest napisana w kulturalny sposób.

Pozdrawiamy i życzymy Ci mile spędzonego czasu na łamach naszego bloga.

To najchętniej czytacie